wtorek, 11 czerwca 2013

Niedzielny spacer ;)

W niedziele postanowiłam wybrać się na mały spacer ;)
Pogoda pierwszy raz od kilku tygodni była naprawdę rewelacyjna, słońce świeciło tak intensywnie że starałam się chować w cieniu 
Dlatego też trasę naszego spaceru wybraliśmy tak aby nie przebywać długo na otwartych przestrzeniach a bardziej chronić się przed pieczącym słońcem 
Pokaże wam kilka zdjęć z tej miłej wycieczki 



W lesie pojawiły się już pierwsze grzyby ;)
Dla mnie to rewelacyjna wiadomość ponieważ ja uwielbiam zbierać grzybki ;)
 


Słońce przebijało się przez korony drzew ale nie było tak intensywne i dokuczkiwe
W lesie było jednak bardzo mokro i żałowałam że nie założyłam gumowców ;(
Jedynie z warunków była zadowolona moja psinka która wręcz wybierała największe kałuże i taplała się w nich jak oszalała ;)  
W środku lasu znaleźliśmy też piękny strumień który rzeźbił swoje koryto po ostatnich deszczach




Było to bardzo miłe oderwanie od codzienności biegu stresu nauki czy nawet zwykłych wolnych dni które spędza się na oglądaniu telewizji 
Aktywny wypoczynek jest naprawdę fajny wyczerpuje ale w pozytywny sposób ;)

życzę wam szybkiego powrotu do weekendu

Sylwia ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz