poniedziałek, 24 czerwca 2013

Makijaże na lato ;)

Witajcie kochani ponownie ;) 
Przepraszam was odrazu za chwilową nieobecność jednak nie była ona spowodowana moim lenistwem ale w ostatkach tygodniach miałam sporo nauki ponieważ  zaczęła mi się sesja i musiałam przyłożyć się do wszystkich egzaminów  a niestety nauki było dość dużo...;(
Jednak już niedługo koniec jeszcze tylko ten tydzień i zapomnę o nauce ;)


Dziś jednak przychodzę do was z 2 odmiennymi makijażami na lato mam nadzieje ze któryś wam się spodoba ;)
 Oba makijaże zostały wykonane cieniami z INGLOTA , kremowym eye liner z E.FUNKHOUSER ,
kredka do oczu z LOVELY oraz tuszem z EVELINE 



A O TO I ONE ;)



Pierwszy delikatny nawet na co dzień urzyłam do niego też trochę srebrnego cienia ;)




Natomiast 2 makijaż był już bardziej ciemniejszy na 1 zdjęciu makijaż pokazałam bardziej w formie na dzień natomiast na 2 zdjęciu dodałam więcej czarnego cienia by makijaż zrobił się bardziej wyrazisty;) Przez co oczy wydają się bardziej otwarte i większe ;)

Na koniec pokaże wam ostatki makijaż wykonany na mojej manie z jednym wyjątkiem zamiast czarnego cienia  użyłam fioletowego oraz dodałam kreskę eye linerem ;)

Widzicie różnice ?   ;)



Mam nadzieję że makijaże wam się spodobały i same wypróbujecie  któryś z nich na sobie ;)

Powodzenia ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz