sobota, 8 czerwca 2013

Dzień ze mną ;) cz 5

Dzisiejszy dzień zaczął się dość obiecująco z kilku względów ;)
Po pierwsze zaczyna się weekend , po drugie zajęć na uczelni miałam nie wiele i kończyłam bardzo wcześnie przez co miałam więcej wolnego czasu ;)


Rano szybki makijaż i na uczelnie ;)

Po zajęciach udałam się z mama na zakupy i pyszne lody ;)




Moja mama przymierzała piękne sukienki   i postanowiła wybrać sobie jedna biała w piękny kwiecisty wzór;)
I ja kupiłam sobie dużo fajnych rzeczy ale pokarze je wam w następnych wpisach ;)
Po przyjeździe do domu zabrałam się za szybkie ogarnięcie pokoju i przyszykowanie przekąsek ponieważ wieczorem mieli wpaść do mnie znajomi ;)

Pomidory nadziewane serem i czosnkiem oraz ogórki nadziewane  serkiem śmietankowym z szczypiorkiem idealne dodatki do grillowanych przysmaków ;)
Były też kiełbaski z grilla warzywka i inne smakołyki ;)

Niestety burza wieczorkiem nas dopadła ale już po grillowaniu
Natomiast później mogliśmy podziwiać piękna tęcze ;)


Wieczór był bardzo udany ;)
W doborowym towarzyskie jednak co dobre się szybko kończy 

Życie wam udanego weekendu  

;)
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz