poniedziałek, 3 czerwca 2013

Dzień ze mną ;) cz 1

Witajcie! 
Rozpoczynam cykl pamiętnikowy. Zapraszam na wiosenny tydzień z My Life and Passions. :) Sama jestem ciekawa co przyniesie ze sobą nadchodząca codzienność.
 
Dziś miałam dzień wolny więc mogłam chwile dłużej poleniuchować. Chociaż mi zawsze jest szkoda dnia i przeważnie wstaje wcześniej ;) Mimo to uwielbiam budzić się bez pośpiechu wiedząc że nie muszę za chwile wyjść z domu...
 
Chwile lenistwa i wstajemy  na poranną toaletę i pyszne śniadanko które mogę zjeść bez pośpiechu ;)

mmm pychota parówki z kanapka z pomidorkiem można poczuć wiosnę ;) i do tego zielona herbatka 

Dopijamy na spokojnie herbatkę i oglądamy blogowe zaległości ;)

Dziś nawet słonko się przedziera przez chmurki mam nadzieje że będzie dziś piękny dzień ;)


Ok dosyć lenistwa czas brać się za sprzatanie pranie i inne czynności domowe dziś postanowiłam też zrobić pożądek w zdjeciach i filmach trochę tego było ;)
 


Ku mojemu zaskoczeniu i zadowoleniu w ekspresowym tempie dotarły do mnie moje nowe pędzle ;)
Są przecudowne mam nadzieje że będą się sprawowały dobrze;) przetestuje je i napisze wam o tym ;)

Lekka przekąska ;)



Przyszła pora na zrobienie obiadku ;) Stwierdziłam że skoro mam dziś chwile wolnego mogę zaszaleć dziś w kuchni ;) postanowiłam wiec zrobić kurczaka w winie z warzywami;) 
Wyszło pysznie;)

Pogoda jednak dziś nie dopisała i przez moje miasteczko przeszły straszliwe burze ;(

Wieczór spędziłam z moim chłopakiem ;) Oglądaliśmy filmy i przeglądaliśmy zdjęcia które dziś znalazłam przy sprzątaniu ;) wieczorkiem pyszna kolacja ja owoce ponieważ trzeba dbać o linie żeby móc pokazać się niedługo w bikini jak pogoda dopisze ;) Natomiast mój chłopak zdecydował się na tosty z serem ;)

Niby dzień wolny a spędziłam go bardzo na bardzo intensywnych porządkach w domu ;)
No cóż tak czasem bywa;)

Jednak teraz przyszedł czas na odpoczynek i zasłużony sen ;)

Do zobaczenia ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz