środa, 5 czerwca 2013

Dzień ze mną ;) cz 3

Witajcie ;)

Dziś musiałam bardzo wcześnie wstać, ale pocieszeniem dla mnie było to ze miałam tylko jedne zajęcia (a raczej kolokwium) i mogłam szybko wrócić do domu ;)



Szybkie śniadanko dziś nie miałam czasu na robienie sobie wymyślnych posiłków wiec szybko zjadłam tylko jogurt, szybki makijaż jednak zdjęcie nie oddało jego kolorów ;(
Dziś postanowiłam założyć ciemne spodnie z biała bawełniana bluzeczka   niby elegancko ale na luzie czyli takie połączenie jakie ja uwielbiam ;)
Nie wybieram z byt wymyślnych strojów ubieram się w ubrania które dobrze leżą ale są przede wszystkim wygodne ;)
włosy ostatnio spinam w kok z tyłu głowy ponieważ pogoda za oknem jest okropna a moje włosy nie lubią dużej wilgoci

Jednak są też dobre strony deszczu moja okolica jeszcze nigdy nie była taka zielona ;)



Po powrocie do domu postanowiłam zadbać o siebie ;)
Pielęgnacja paznokci nie zajęła mi zbyt dużo czasu ponieważ staram się regularnie dbać o swoje dłonie i stopy przez to codzienna pielęgnacja jest łatwiejsza ;)
Postanowiłam też zrobić sobie piling niestety wszystkie pilingi skończyły mi się więc postanowiłam wrócić do najbardziej sprawdzonego  pilingu czyli kawowego ;)
Oczywiście mój dzień nie obył by się bez truskawek ;)
Które zagoszczą w mojej diecie przez długi czas, gdyż mogła bym je jeść na każdy posiłek dnia ;)

Wieczór spędziłam z moim chłopakiem oglądając kolejne sezony dr Hausa 


Aktualne plany - wieczorna toaleta i sen ;)

Do jutra ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz