niedziela, 9 czerwca 2013

Dzień ze mną ;) cz 6

Weekend zaczyna się bardzo leniwie więc postanowiłam dłużej zostać w łóżku i nie śpieszyć się z niczym na tygodniu sprzątałam tyle razy więc mam wszystko porobione nic tylko odpoczywać ;)



    Po odrobinie leniuchowania przyszła pora na śniadanie twarożek z rzodkiewka i szczypiorkiem             a do tego kakao mmm... pycha ;) 


Postanowiłam wykorzystać wolny czas i pouczyć się już trochę do zbliżającej się dużymi krokami sesji ;(



Następnie wybrałam się z rodziną na urodziny do mojego bratanka  szkoda że zdjęcia nie oddają koloru szminki która uzyskałam po połączeniu czerwieni i moreli


Tort który zrobił mój tata wyglądał nie tylko wspaniale ale smakował wyśmienicie ;)
A mały Kacper był wniebowzięty gdy zobaczył na torcie samochód z jego ulubionej bajki ;)

Z urodzin wróciliśmy dosyć wcześnie więc postanowiłam zawitać jeszcze na jedną imprezę ;)
Rodzina mojego chłopaka urządziła grilla więc nie omieszkałam spróbować
wszystkich pyszności które tam były ;)

Cały dzień minął szybko jednak był on  bardzo udany ;)

Jednak teraz uciekam już spać 

Do jutra ;)
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz