piątek, 7 czerwca 2013

Dzień ze mną ;) cz 4

Pogoda ostatnio nie jest za ładna więc postanowiłam dziś dłużej poleniuchować w łóżku ;)
Pozwoliłam sobie też na dłuższe pochodzenie w piżamce i obejrzałam sobie nowości na YouTube 


Później postanowiłam Ogarnąć trochę w domu  i wymienić pościel ;)




W między czasie sprzątania postanowiłam odrzywić troche moje włosy ponieważ wilgotna pogoda nie za bardzo im służy i potrzebują teraz dużego nawilżenia ;)
Dlatego nałożyłam na włosy olej kokosowy 


Nałożyłam go na całe włosy ale też na skórę głowy ponieważ olej kokosowy ma różne właściwości pielęgnujące, nawilżające i regenerujące ;) ale niedługo o właściwościach oleju kokosowego zrobię osobny wpis gdyż uważam że jest to rewelacyjny kosmetyk nie doceniany przez wiele osób 


Włosy po wysuszeniu były jedwabiście gładkie, błyszczące i dobrze nawilżone ;) 

Po wszystkich zabiegach domowych i kosmetycznych wyruszyłam na uczelnie ;)
zajęcia miałam co prawda do późna ale nie przejmowałam się tym gdyż nie były one ciężkie ;) 
Po powrocie niestety była cięższa robota ;(
Nauka niestety zaczyna mi się sesja i  muszę poświęcać dużo czasu nauce ;(
Jednak przed nauka postanowiłam zjeść owsiankę z truskawkami ;)



No i czas zasłużony odpoczynek ;)

Do jutra ;*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz