wtorek, 4 czerwca 2013

Dzień ze mną ;) cz 2

Od samego rana czułam że dzisiejszy dzień będzie ciężki ;(
Gdy zadzwonił budzik nie mogłam się obudzić strasznie ciężko było mi wstać ...


Dzień zapowiadał się okropnie pogoda przygnębiająca ;( pada już od samego rana ;(
No ale nic szybka toaleta, śniadanko , makijaż i wychodzimy ;)

Dziś pierwszy raz wypróbowałam nowe pędzle i jestem z nich strasznie zadowolona mam nadzieje że będą się cały czas tak dobrze sprawować ;)


 Szybki, prosty, dzienny makijaż i  warkoczyk zrobiony przez mamę  i gotowe ;)

W drodze na uczelnie złapał mnie przeraźliwy deszcz ;(
o to kilka zdjęć zrobionych po drodze 




Okropna pogoda burze przychodzą nagle i są strasznie intensywne 
W wielu miejscach dochodzi już do powodzi i podtopień ;(
Rzeka w mojej miejscowości podniosła swój stan o 300% i wylała już 2 razy
Woda jak strumień płynie ulicami i chodnikami 
Na szczęście dotarłam na uczelnie cała lecz mokra ;)

W Przerwie między zajęciami udałam się do mojej koleżanki na pyszną kawę kluski z truskawkami i chwile relaksu przed kolejnym wykładem ;) 
Oczywiście piesek Oli nie dawał mi spokoju gdyż to taki pieszczoch ;)
Ale jest to słodka psinka ;)



Po powrocie do domu szybko zjadłam resztki wczorajszego obiadu i siadłam do nauki ...


Nareszcie dzisiejszy dzień dobiega końca ;)
Mam nadzieje że wy spędziliście go w mniejszym biegu i mniej intensywnie niż ja 
Teraz została mi tylko kąpiel i do spania ;)


Do jutra ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz