poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Trochę smutków

Witajcie kochani,

Mam dziś paskudny dzień nic nie wychodzi tak jak bym chciała :(
Życie czasem jednak daje nam popalić mimo tego ze my jesteśmy ok 
Czasem wszystko zwala się na naszą głowę na raz a my nie dajemy sobie ze wszystkim rady 
Też tak macie ?
Też macie takie dni że tylko zamknąć się w domu , nigdzie nie wychodzić, nie odbierać telefonów
i zostać tylko z sobą ?
Ja dziś właśnie taki mam :(
Ale trzeba jakoś to przetrwać 
Może wy macie jakieś swoje sposoby na przetrwanie takich dni ?
Chętnie ich wysycham może i mi pomogą ;)

I wybaczcie że ten post jest taki smutny ale życie nie jest zawsze kolorowe obiecuje że kolejne już będą w bardziej wesołych  klimatach w końcu obiecałam wam niespodziankę ;)


Trzymajcie się cieplutko ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz