niedziela, 25 sierpnia 2013

50 faktów o mnie cz 2 ;)




Dziś zapraszam na kolejną dawkę faktów o mnie ;)
Miłego czytania ;)

1.     Gdy byłam dzieckiem nienawidziłam czytać  dlatego tata codziennie kazał mi czytać książki na głos
Natomiast teraz lubię w wolnej chwili poczytać sobie jakąś dobrą książkę
2.       Moja babcia by nauczyć mnie jeździć na rowerze przywiązała mi sznurówki do pedałów i kazała mi jeździć po boisku szkolnym. Do dziś pamiętam jak płakałam . Ale jeździć się nauczyłam ;)
3.       Moja rodzina mówi na mnie’’ mięsny potworek’’ ponieważ uwielbiam jeść mięso pod każdą postacią a w szczególności boczek J
4.       Nienawidzę dżinsów ;/  Dlatego ubóstwiam tego kto wymyślił leginsy czuje się w nich o wiele bardziej swobodnie J
5.       Lubię planować i organizować większość rzeczy wcześniej . Nienawidzę robić czegoś na ostatnią chwilę i stresować się tym czy zdążę
6.       Jestem osobą punktualną wręcz do przesady. Od kąd pamiętam wolałam wyjść wcześniej  i poczekać niż się spóźnić . Gdy mam się spóźnić zawsze informuje wcześniej . Oraz wymagam punktualności od innych , spóźnialstwo mnie bardzo irytuje
7.       Od urodzenia zawsze mieszkam w domku , dlatego gdy jeździłam do babci do bloku czułam się trochę nieswojo
8.       Dlatego marzy mi się mieć swój malutki domek z ogródkiem i gromadką zwierzaków ;)
9.       Jestem ogromnym straszkiem  ;)
10.   Uwielbiam spacery nie ważnie gdzie ważne by były długie ;)
11.   Lubie oglądać filmy których mam pokaźną kolekcję
12.   W moim pokoju często panuje ciemność. Ponieważ w ciemnym pokoju lepiej mi się odpoczywa ;)
13.   Staram się zdrowo odżywiać i pić co najmniej 1,5 litra dziennie wody ;)
14.   Uwielbiam recytować wierszę w okresie podstawówka – technikum  brałam udziały w konkursach i kilka z nich wygrałam ;)
15.   Mam bujną wyobraźnie dlatego lubiłam polski i chodziłam na różnego rodzaju koła by móc puścić wodzę wyobraźni ;)
16.   Kiedyś nawet napisałam bajkę o tykającym zegarze ;)
17.   Jestem dyslektykiem L
18.   Jestem małą włos maniaczką lubię pielęgnować układać moje włosy
19.   Uwielbiam bajki nawet teraz zdarza mi się oglądać je całymi dniami
20.   W dzieciństwie bałam się połykać wszelkiego rodzaju tabletek L Tata musiał kupić mi moździerz w którym rozgniatałam tabletki dopiero od jakiegoś roku przekonałam się do połykania tabletek jednak z większymi okazami mam problem do dzisiejszego dnia J
21.   Jestem małą gaduła J lubię opowiadać wszystkim co się dzieje (dlatego też założyłam bloga )
22.   Kiedyś nakręcałam filmiki na youtube
23.   Nienawidzę widoku krwi za każdym razem pobierania krwi ( u mnie lub u kogoś) mam zawroty głowy i często mdleje
24.   Jestem ogromnym zmarźlakiem J Dlatego uwielbiam wszelkiego rodzaju grube wełniane skarpetki, bluzy swetry itd. ;)
25.   Do czytania i do komputera noszę okularki ;)


Mam nadzieję ze ten tag wam się spodobał i że dowiedzieliście się czegoś o mnie ;)
Jeśli mieli byście do mnie jakieś pytania zadawajcie ja w miarę moich możliwości postaram je wam uzupełnić

Do napisania ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz