czwartek, 22 sierpnia 2013

50 faktów o mnie ;)



Kochani Czytelnicy,
Dziś mam dla was obiecaną niespodziankę ;)
Obiecałam wam w poprzednim poście że zdradzę wam kilka sekretów,
Nie wiedziałam jak i od czego zacząć dopóki nie napotkałam pewnego tag-u który ostatnio jest dość popularny nie tylko na blogach ale też na youtubie ;)
Tag nosi nazwę 50 faktów o mnie;) mam nadzieje ze spodoba się on wam w moim wykonaniu i weźmiecie  go trochę pół żartem ;) ponieważ nie wszystkie farty są brane na poważnie
Stworzyłam Bardziej humorystyczny tag abyście mogli zobaczyć mnie nie tylko z tej poważnej strony ale też z tej zabawniejszej ;)
Tag będzie podzielony na 2 części o wymieszanej tematyce z mojego życia współczesnego jak też kilka zdarzeń z przeszłości ;)
Życzę miłego czytania ;)
1.       Uwielbiam jeść fast-foody mogę oprzeć się słodyczą ale nie odmówię sobie kawałka pizzy
2.       Od urodzenia otaczają mnie słodycze ponieważ moi rodzice prowadzą cukiernie;) Może dlatego potrafię odmówić sobie słodyczy ponieważ mam z nimi styczność na co dzień
3.       Uwielbiam góry mogła bym zamieszkać w drewnianym domku chodzić po szczytach i jeść oscypki ;)
4.       Co roku od dzieciństwa na wakacje wybieram się właśnie do zakopanego


5.       Gdy miałam 16 lat po raz pierwszy pofarbowałam włosy. To była śmieszna historia ponieważ zrobiłam to bez zgody rodziców gdyż moja mama uważała ze mam na to czas i gdy skończę 18 lat to mi pozwoli zrobić sobie pasemka ;)
Ponieważ jestem trochę nieusłuchana i bardzo chciałam  rozjaśnić sobie włosy które z czasem ściemniały (jestem naturalna ciemną blondynką) . Zostawszy u cioci na noc postanowiłyśmy w końcu je pofarbować jednak ani jedna ani druga nie znała się na farbach i kupiliśmy rozjaśniacz który jak wiadomo lapie bardzo szybko ;) Po zmyciu głowy i ogólnym zaskoczeniu włosy miałam rude ;( Więc na drugi dzień mama zaciągnęła mnie do fryzjera by odratować moje włosy szamponem  koloryzującym  ;) (do fryzjera oczywiście poszlam w czapce by nikt mnie nie widział haha ) i tak właśnie zaczęła się moja przygoda z farbowaniem ;)
6.       Nie nienawidzę nudy lubię gdy zawsze coś się dzieje
7.       W dzieciństwie uwielbiam  z siostrą chodzić po drzewach ;)
8.       Zawsze marzył mi  się domek na drzewie nawet dziś ;)


9.       Od zawsze uwielbiałam zwierzaki nasz dom  był ich pełen począwszy od kotów, psów,
Papug do myszy, chomików a nawet rybek ;)
10.   Dziś mam  psiaka-Zarę , rybki oraz dachowca-Stefana  ;)



11.   Mam 21 tal 158 cm wzrostu  a waga to nawet ostatnio dla mnie tajemnica ponieważ przy ostatnich remontach się zepsuła
12.   Jednak 2 lata temu schudłam 10 kilo i moja waga bardzo się od tamtego czasu nie zmienia góra 2 kilo
13.   Mam starszą siostrę o rok (według mnie ) jest ona przeciwieństwem mnie ciemne włosy wysoka ja niska blondyneczka ;)



14.   Gdy byłam młodsza pragnęłam zostać w przyszłości dentystą
15.   Obecnie kończę studia ekonomiczne ;)
16.   Uwielbiam filmy –książki kostiumowe np: ‘’Trędowata” , ‘’Dama Kameliowa” , ‘’Duma i uprzedzenie” , ‘’Władca Pierścieni” i inne J
17.   Lubię słuchać każdego rodzaju muzyki (rok, metal, pop itd. ) pod warunkiem że wpadnie mi w ucho ;)
18.   Gdy spodoba mi się jakiś film, piosenka itd. Mogę ją na okrągło wałkować a i tak mi się nie nudzi np. Władce Pierścienia oglądałam już 30 razy ;)
19.   Mimo tego że nie nawiedzę nudy uwielbiam od czasu do czasu poleniuchować i odpocząć od ciągłego biegu
20.   Lubię każdą porę roku a w szczególności zimę w
każdej jest coś niepowtarzalnego




21.   Moimi ulubionymi kolorami są berze , czerń i biel J
22.   Gdy uczę się uwielbiam mieć  dokoła  siebie porządek inaczej nie umiem się na niczym skupić
23.   Kiedy ś byłam ogromna bałaganiarą jednak jak to się mówi ‘’ Czas zmienia ludzi ‘’ ;) I teraz stałam się pedantką jeśli chodzi o sprzątanie i strasznie denerwuje mnie bałagan u innych
24.   Marzy mi się podroż do Turcji i Egiptu
25.   Lubię zwiedzać zamki , oraz  różnego rodzaju ruiny słuchać ich historii mieszkających w nim domowników oraz o historii jego powstania

No na dziś koniec pierwszej części zapraszam na kolejną ;)
Do napisania  ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz