środa, 5 marca 2014

Z myślą o lecie

Kochani ,

Nie wiem jak wy ale ja już myślami jestem w okresie wiosenno - letnim :)
Mam już pewne plany które mam nadzieję że się spełnią bo już powoli zbieram się do układania i zbierania ich w całość :D
Ale dziś nie o tym mowa . Chciała bym wam pokazać kilka perełek które udało mi się upolować w korzystnych cenach na promocji oraz  kilka sportowych rzeczy z myślą o ćwiczeniach ktore wprowadzam w moje życie :)
No to zaczynamy ....

 Pierwsze 4 rzeczy upolowałam na promocji i H&M i New look
- sukienki kupione za 50 zł (łącznie ) 2 za 1 :) w new look myślę ze na prawdę się opłacało bo przed obniżka nigdy bym ich nie kupiła 
- 2 koszulki kupiłam( łącznie) za 20 zł w H&M 
Myślę że będą świetnie pasowały do letnich stylizacji

1 nie ubraniowa rzecz to pomadka którą kupiłam z myślą o lecie 
 




Kolejne rzeczy pochodzą ze strony http://netmoda.pl/
Tam też znajdziecie wszystkie dokładne ceny 
Ten sklep zaskoczył mnie bardzo pozytywnie nie tylko ceną (która nie jest wygórowana ) ale też jakością tych ubrań ( są wykonane naprawdę solidnie z dobrych materiałów , wymiary są identyczne jak w tabelach a kolor praktycznie niczym nie różni się w rzeczywistości jak na  przedstawionych zdjęciach )
Dresy są dodatkowo ocieplane co daje im dodatkowe plusy :)
Z mama zamówiłyśmy sobie 2 dresy ja różowy mama żółty (zdjęcie 1i 2 )
dodatkowo bluzo- tunikę która super wygląda i do dresów jak i do leginsów (zdjęcie 3)
Z myślą o lecie zamówiłam sobie sportową sukieneczkę (zdjęcie 4)
oraz sweterek z sercem jeszcze z myślą o chłodniejszych wieczorach ( zdjęcie 1)

A jak wasze przygotowania do lata ?
Robicie pomału już zakupy czy czekacie na ostatnią chwile ?
Podzielcie się też waszymi zdobyczami ;*


Buziaki ;*

3 komentarze:

  1. Świetne ubrania;)
    http://aabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba, świetne zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz biegnę na stronkę :) Też ciągle walczę z wprowadzaniem ćwiczeń :) Brak mi jeszcze systematyczności :D

    Oczywiście zostaję :)

    OdpowiedzUsuń