poniedziałek, 31 marca 2014

Jak w kalejdoskopie ....

Jak w kalejdoskopie ....
Pogoda zmienia nam się z dnia na dzień ...
Jednego świeci piękne słońce i temperatury sięgają prawie 20 kresek w górę
a już kolejnego pada niesamowity deszcz a nawet śnieg ... a temperatura spada do 5 stopni :(
Tak pogoda w tym tygodniu nas nie rozpieszczała silne  wiatry i deszcze sprawiały że nawet na chwile nie miałam ochoty wygramolić się z ciepłego łóżka :)



W takie dni dogrzewamy się ciepłem płonącego kominka :)
A ja mając szalone pomysły postanowiłam zrobić sobie ziemniaki z "kominka " 




Wyszły przepyszne dokładnie takie jak z ogniska wszyscy zajadaliśmy się nimi .... :P
I nawet po najgorszych dniach widać promyk nadziei
Gdy przebudziłam się rano za oknem miałam przepiękne bez chmurne niebo z  pięknym sloneczkiem
ahhh... w taka pogodę chce się żyć ... :)




Słonecznego Kochani ;*

3 komentarze: