piątek, 28 lutego 2014

Migawki Lutego

Witajcie kochani, w kolejnych migawkach ;)
Ten miesiąc upłynął mi bardzo szybko mimo iż miałam prawie miesięczną przerwę od uczelni
to nie zdążyłam odpocząć nawet 1 dnia cały czas w biegu zamieszaniu i w pracy !
Niestety w życiu nie ma tak kolorowo i nawet jak się ma przewidywalne ferie trzeba je wykorzystać pozytywnie mnie się udało ;)
A wam jak upłynęły ferie ?
wiem że niektórzy już mogli zapomnieć że w ogóle takie mieli :P

Zapraszam was wiec na obejrzenie skrótu tego miesiąca przedstawionego na zdjęciach ;*


Trudno uwierzyć że to luty pogoda rozpieszcza nas ogromnie ;)

 Prace porządkowe  na działce i w ogródku już zaczęte rozsady porobione


 Nie mogę zapomnieć o dniu bez liczenia kalorii - tłusty czwartek cały czas go odczuwam

 Jednak mimo tego że dni są w miarę ciepłe to ja typowy zmarzluch muszę się jeszcze dogrzewać
Te cicho biegi kupiłam na wyprzedaży w carry za 9 zł :) chociaż kolorek przypominają sezon wiosenno - letni ;)

Wiosna przynosi nam też ochotę na coś lżejszego ponieważ już zaczynamy myśleć o wakacjach i bikini ;)
 
 Zupa krem - chrzanowa moj nowy prze pyszny wynalazek z grzaneczką czosnkową pycha ...

 Wszystkie roślinki zwiastują nam nadejście wiosny :)


 Gorąca herbatka jeszcze obowiązkowa na jeszcze chłodne wieczorki



Kto by pomyślał że początek miesiąca wyglądał jeszcze tak ...
Nawet już nie pamiętam białego puchu 



Do napisania kochani ;*

PS: Jutro wybieram się na małą imprezę przebieraną będzie na pewno śmiesznie bo przebieram się za pirata :) Postaram się pokazać wam jak w tym dniu wyglądałam :)

1 komentarz:

  1. Sylwuś ja miałam 3 tygodnie wolnego, ale niestety tak to szybko minęło, że nawet nie wiem kiedy i jak :) Baw się Kochana dobrze i już nie mogę się doczekac Ciebie w roli pirata :) Chętnie Twój new look zobaczę :)
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń