poniedziałek, 6 maja 2013

Zupa krem z owoców ;)

Ostatnio u mnie w okolicy jest przepiękna pogoda zal było  by jej nie wykorzystać i nie rozpocząć sezonu grillowego ;)
Kiełbaska, boczek, schab, czosnek to wszystko brzmi tak pysznie że na na sama myśl o tym leci mi ślinka ;)
Jednakże mój organizm nie był przyzwyczajony do przyjmowania tak dłużnej ilości tłuszczu co dało mi się mocno we znaki ;(
Niestety muszę ograniczyć grillowe szaleństwa i wrócić do moich wcześniejszych lekkich potraw do których jak widać mój organizm się przyzwyczaił

Ale lekkie potrawy nie są złe ;)
Dziś chce wam pokazać przysmak z mojego dzieciństwa do którego często powracam
Jest to zupka z owoców a bardziej krem owocowy, niektórym może kojarzyć się z  deserkami dla dzieci ale jest to pyszna przekąska dla każdego można ją jeść i na ciepło jak i na zimno ;)

Robi się ją bardzo szybko owoce na początku trochę gotujemy do miękkości i miksujemy z łyżeczką cukru i gotowe ;)
owoce mogą być dowolne według uznania ja użyłam truskawek , rabarbaru oraz jabłek ;)
Zapraszam do spróbowania tego przepisu z którego mamy podwójna przyjemność nie dość ze z gotowanych owoców zrobimy krem owocowy to z wody z gotowanych owoców zrobimy kompot dodając trochę cukru i kwasku cytrynowego  zdrowsza wersja soków lepiej zaoszczędzić pieniądze i zdrowie pijąc taki kompot niż kupując soki w sklepach ;)

Pozdrawiam serdecznie ,

Sylwia xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz