piątek, 31 maja 2013

Mini zakupy ;)

                                      Ostatnio miałam trochę więcej czasu dla siebie

      Dlatego postanowiłam wybrać się na małe zakupy, ponieważ kilka rzeczy mi się pokończyło

      a dostrzegłam na horyzoncie kilka ciekawych promocji wiec postanowiłam z nich skorzystać

                     Przez ostatni tydzień w Rossmannie były przeceny na kolorówkę - 40 %

W związku z tym że jestem promocyjną dziewczyną szybciutko udałam się tam na małe zakupy ;)

            Resztę rzeczy kupiłam w Super-pharm  gdzie też trafiłam akurat na promocje ;)









                              Za całe zakupy dałam naprawdę grosze przez promocje ;)

Balsam -8.25
Puder -5.59
Słoneczny puder do twarzy i ciała - 7.40
Pędzel do pudru - 18.99
Szczoteczka do zębów - 5.99

Najdroższą rzeczą z całych moich zakupów był pędzel, jednak jestem zarazem zawiedziona i szczęśliwa z jego zakupu.
Ponieważ chciałam sobie skompletować zestaw pędzli jednak ceny w drogeriach są bardzo wygórowane. pędzel który kupiłam jest naprawdę dobry miękki i dobrze rozprowadza puder włoski nie wypadają i ładnie układa się po myciu.
Jednak skompletowanie przynajmniej 6 pędzlów podstawowych do makijażu kosztowało by co najmniej 200 zł ;(
Jednak w Amway dostrzegłam pędzle dobrej jakości 6 sztuk w etui już za 48 zł  i bez zastanowienia zamówiłam sobie ten komplet;)
Niedługo powinien mi dojść więc dam wam znać czy się opłacało i jakie są ;)
Dlatego z jednej strony żałuje ze wcześniej nie sprawdziłam tego kompletu ponieważ nie potrzebnie kupiłam teraz pędzel do pudru ;( ale jak to się mówi od przybytku głowa nie boli wiec kolejny pedzel się przyda ;)


Życzę wam udanego długiego weekendu ;)

Sylwia ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz