poniedziałek, 15 grudnia 2014

Świąteczne nowości

Witajcie kochani,


Dziś chciała bym przedstawić wam moją toaletkę trochę z innej strony :)
Od chwili gdy 1 raz wam ją pokazałam troszeczkę ją zapełniłam. Kupiłam kilka niezbędników ale też kilka dodatków które nadały jej charakter :)
Zresztą zobaczcie sami ;)



Wiklinowe serduszko - OBI cena  10 zł


Wiklinowy świecznik - OBI cena 20 zł
Posłużył mi jako stojak na pędzle  ;)


Szklany wkład od wiklinowej świeczki posłużył mi za domek dla  wacików ;)


Po prawej stronie toaletki mieszkają moje ulubione perfumy oraz krem do rąk
Mały podręczny niezbędnik ;)

Lusterko przy którym najlepiej wykonuje mi się makijaż
Pochodzi z Rossmanna cena ok 30 zł

Oraz klimatyczne lampki świąteczne które dodały charakteru toaletce  cena 10 zł na pobliskim targu

Jak wam się podoba efekt końcowy ?
Mam w planach jeszcze 1 mały zakup ale zostawię go na przyszłość :D

Buziaki ;*

6 komentarzy:

  1. Fajny klimat :) Ja nie posiadam swojej toaletki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że masz swoją toaletkę, ja niestety nie mam miejsca w domu. Może kiedyś :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta toaletka. Marzy mi się taka, ale póki co nie mam miejsca, aby wstawić taką...
    Bardzo podoba mi się efekt końcowy :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentuje się Twoja toaletka :-)

    OdpowiedzUsuń