poniedziałek, 22 września 2014

Jesienna propozycja

Kochani,
dziś chce wam przedstawić jesienna propozycja  stroju :)

Jednak zanim wam ja przedstawie chciałam się was zapytać co sądzicie o zmianach jakie zaszły na moim blogu ?
Czy podoba wam się nowa oprawa ? czy też woleliście poprzednią ?
Szczerze mówiąc chciałam rozjaśnić trochę bloga by nadać mu przejrzystości ;)
Mam nadzieję że wam zmiana się podoba bo mi bardzo ;)
Mam jeszcze w planach kilka zmian jednak potrzebują one znajomości kilku programów dlatego muszę odłożyć te zmiany w czasie :)

Jednak dziś przychodzę do was z nowym postem. Chciałam trochę urozmaicić wpisy na blogu
i pokazać wam kilka propozycji strojów ;)
Mam nadzieję że spodobają wam się takie posty i zagoszczą one częściej na moim blogu :)









Spódniczka     H&M
Narzutka       Allegro
Bluzka   Second hand 
Buty        CCC
Torebka        Monnari
Rajtuzy      Gatta




Buziaki ;*






7 komentarzy: