niedziela, 31 sierpnia 2014

Wakacyjne lenistwo w Bułgarii ;)

Moi drodzy ,

Od kilku lat ( prawie 10 ;) ) marzyły mi się prawdziwe wakacje takie na których będę mogła odpocząć, zrelaksować się, naładować akumulatory, nigdzie się nie śpieszyć.
 Niestety takie wakacje maja kilka cech które trudno jest połączyć razem :
- czas ( nie każdy dysponuje wystarczającą ilością wolnego czasu lub ciężko zorganizować wolny czas w tym samym momencie )
- pieniążki ( o tym jak drogie potrafią być takie wakacje chyba rozpisywać się nie muszę )
-organizacja i wiele innych

Jednak w tym roku w końcu postanowiłam pokazać swój upór i zorganizować taki wypad
No i POJECHALIŚMY  ( a raczej polecieliśmy :) )

Nasz kierunek Bułgaria ;)
było mnóstwo załatwiania kabin owania , ale udało się :)
Jak zwykle zaczęłam od pakowania już tydzień przed no może więcej ;) (ponieważ o niczym nie chciałam zapomnieć )



moje przybory kosmetyczno pielęgnacyjne upchnęłam w 2 kosmetyczki :)


spakowałam wszystkie potrzebne ubrania kostiumy ręczniki itd ( nawet zmieściłam się w 20 kg hehe ) i polecieliśmy :)




Przyznam się szczerze że był to mój pierwszy lot nigdy wcześniej nie latałam i miałam lekkiego cykora :) jednak sam lot okazał się bardzo przyjemny , zleciał niesamowicie szybko i już byliśmy w Bułgarii :)












Było cudownie piękne widoki , odpoczynek, kąpiele w morzu,  zwiedzanie starych miast, zabawy do białego rana :)
Szkoda tylko że co dobre szybko się kończy ale wspomnienia z tych wakacji już na zawsze zostaną w mojej pamięci ;*




1 komentarz:

  1. Kochana super fotki :)Bardzo się cieszę, że tak świetnie spędziłaś czas wakacji i wykorzystałaś go tak dobrze :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń