wtorek, 15 kwietnia 2014

Kolekcja pomadek

Witajcie Kochani .

Dziś chce wam przedstawić moją małą kolekcje pomadek do ust :)
Co prawda może nie posiadam ich dużo ale ja jestem dumna z mojej kolekcji .
Ponieważ jeszcze 2 lata temu nie posiadałam ani jednej pomadki ponieważ jakoś wcześniej ich  nienawidziłam. Może dlatego że nie trafiłam na idealną dla mnie. Zazwyczaj podkreślały mi suche skorki szybko znikały z ust , ważyły się i po prostu nie wyglądały dobrze.

Jednak nareszcie przełamałam się i metodą prób i błędów trafiłam w sedno .
Pierwsze moje szminki kupiłam z golden rose  nr 126 i 127
są idealne dla mnie delikatne matowe ale nie podkreślają skórek i są tanie wszystko to co szminka powinna w sobie mieć :)



I kolejne 3 pomadki
mabeline 625 droższa w mojej kolekcji ma piękny kolor ale uważam że cena troszeczkę zbyt wygórowana bardziej tu płaci się za markę jednak sprawuje się dobrze

bell 510 idealna czerwona pomadka niezbędnik w każdej damskiej kolekcji
Długo utrzymuje się na ustach nie jest matowa ma delikatne błyszczyk-owe wykończenie i kosztowała 10 zł

amway satine idealna na dzień bardzo delikatna , subtelna
Jedynymi minusami jest trudno dostępność i cena ok 60 zł jednak jest bardzo ekonomiczne mam ją już 2 lata i zostało mi 3/4 pomadki ( przy dość częstym stosowaniu )



I moje ostatnie nabytki " perełki w kolekcji " to pomadki z wibo
Ja  posiadam 4 rodzaje  szminek z tej kolekcji  ale najchętniej kupiła bym wszystkie kosztowały ok 8 zł
więc jak na szminkę to niedrogo .
jestem nimi zachwycona i zauroczona gdyż :
- utrzymują się długo na ustach
- nie ważą się
- mają wspaniałe kolory
- mają delikatne wykończenie błyszczyka dlatego pięknie mienią się na ustach i nie podkreślają suchych skórek
- są tanie
- łatwo dostępne

  

To kochani na tyle
 przydało wam coś do gustu?
 A może posiadacie jakąś z nich też w swojej kolekcji ?
piszcie też o waszych pomadkach i propozycjach chętnie zobaczę jakie wy macie kolekcje :)


A teraz mała prośba ;* " znacie może jakiś dobry korektor ?"
 ponieważ już od dłuższego czasu poszukuję dobrego a nie mogę znaleźć   :(


Do napisania kochani ;**



2 komentarze:

  1. Mam rozową pomadke z wibo

    P.S. Dziękuje za miłe słowa ;* Mama Pawła właśnie wyszła ze szpitala i jest wszystko dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W swojej kolekcji posiadam pomadki z Wibo 05 i 06 :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń