czwartek, 12 grudnia 2013

Tag Świąteczny :)

 Chciała was bardzo przeprosić za ta niespodziewaną przerwę na moim blogu :( nie będę was oszukiwała że robiłam coś bardzo ważnego i nie miałam kiedy do was napisać tylko po prostu miałam lenia ;) 
Jak każdy człowiek czasem mam taki okres kiedy nic mi się kompletnie nie chce :(
i właśnie teraz był taki czas 
Przepraszam was bardzo i mam nadzieję że nadrobię ten stracony czas  ;)
Zwłaszcza że zbliża się moja ulubiona pora roku jaką jest zima i okres świąteczny ;*
Jednak przez ten czas w którym mnie nie było nie zapomniałam o was i mam mnóstwo zdjęć i pomysłów na kolejne posty :)
Pierwszym z nich troszeczkę luźnym będzie świąteczny tag :)
Znalazłam go ostatnio na internecie i bardzo spodobały mi się te pytania :)
Mam nadzieję że to nie będzie jedyny tag w tym okresie bo jest ich naprawdę dużo 
Jednak już bez zbędnego pisania zapraszam was na tag ;*




Miłego czytania ;*
  1.  Ulubiony świąteczny film:  W okresie świątecznym jest dużo fajnych filmów Kevin sam w domu to już klasyka świąt i każdy zawsze go ogląda z miłą chęcią :) Jednak ja nadrabiam w tym okresie zaległości innych filmów bardziej przygodowych :)
  2. Ulubiony świąteczny kolor:  W święta lubię przewagę czerwieni , złota i bieli :)  Ale najbardziej lubię jak jest kolorowo . Otaczam się ciepłymi kolorami które jeszcze bardziej podkreślą ten wyjątkowy czas i troszeczkę rozgrzeją nas w ten zimowy okres :)
  3. Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie? Zawsze przed kolacją wigilijną przebieram się w bardziej elegancki strój jest to ważna chwila dla wszystkich dlatego nie wyobrażam  sobie spędzać jej w piżamie
  4. Jeśli w tym roku mógłbyś/mogłabyś prezent jednej osobie to kto by to był?  Trudny wybór ponieważ co roku kupuję wszystkim prezenty bez wyjątku ;) Dlatego uważam że jak bym miała  kupić prezent tylko jednej osobie to bym wolała nie kupować wszystkim, żeby nikt nie poczuł się urażony
  5. Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek? Zawszę otwieram prezenty w Wigilię zaraz po kolacji prześcigam się wtedy z siostrą kto komu da jaki prezent chociaż ostatnio ja rozdawałam wszystkie podarunki ponieważ wcześniej je zapakowałam i wiedziałam który jest dla kogo :)
  6. Czy kiedykolwiek zbudowałeś/zbudowałaś dom z piernika?  Nie , nigdy się to nie zdarzyło ale czasem na święta robimy chatkę Puchatka :)
  7. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? Najbardziej odpoczywać przeznaczać czas na relaks i wyciszenie :)  Spotkania z rodziną i znajomymi , lubię też dużo spacerować oczywiście jak pogoda dopisuję ( oczywiście chodzi mi aby ten okres był przysłowiowo biały :)
  8. Jakieś świąteczne życzenia? A to już taka może moja tajemnica ;*
  9. Ulubiony bożonarodzeniowy zapach? Uwielbiam w tym okresie zapach choinki ciast i pieczonych mięs :) te zapachy najbardziej przypominają mi ten świąteczny okres
    10. Ulubione świąteczne jedzenie: Ojj tu mogła bym wymieniać i wymieniać;) Ale tak najbardziej lubię makiełki, zupę śledziową i karpia :)


 To koniec wszystkich pytań mam nadzieję że wam się podobało ;*
Napiszcie mi też wasze odpowiedzi na pytania lub jak też macie ochotę zadawajcie mi kolejne pytania na które wam będę odpowiadała ;* 




Do napisania kochani ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz