środa, 10 lipca 2013

Próbny Makijaż :)

Ostatnio robiłam koleżance próbny makijaż na wesele

Miałam też okazje wypróbować nowo zakupione paletki z Catrice

Zobaczcie efekt końcowy i oceńcie rezultat :)





W następnym poście pokaże wam nowo zakupione paletki :)

Mam nadzieje że makijaż wam się podobał :)

Oraz chce was przeprosić z góry ponieważ przez jakiś czas mnie nie będzie ponieważ mój komputer odmawia posłuszeństwa i jutro zostaje oddany do naprawy :(
Mam nadzieję że nie będzie to trwało długo i będę mogla częściej do was pisać ;) 

Do usłyszenia :)

Sylwia ;*

2 komentarze:

  1. wygląda ślicznie, na prawdę:) tylko może wyregulowałybyście brwi? - to nie jest moja złośliwa uwaga, tylko rada? drobna sugestia. :) przyszła panna młoda na pewno czułaby się lepiej :P no chyba, ze podoba jej się tak jak jest, to nie zmieniajcie nic. Grunt to wiara w siebie i samozadowolenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę ;)
      Krytyka wskazana jak najbardziej też się z nią liczę ;)
      Jednak koleżanka lubi tak jak jest więc nie mogę w to ingerować
      ale zgadzam się z tym co napisałaś że grunt to wiara w siebie ;)

      Usuń